Τελευταία Νέα

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Να ζητάς την πνοή της Ψυχής σου!

Προσευχές πολλές, αιτήματα χιλιάδες, φτάνουν κάθε μέρα στην πόρτα του Θεού. 
-Εγώ θέλω να γίνω καλά.
-Εγώ να βρω ένα καλό παιδί να παντρευτώ.
-Ααα και εγώ, και εγώ θέλω, να μου βρεις Θεέ μου μια δουλειά. 
-Και αυτό το αμάξι πόσους αγιασμούς έχω κάνει, και πάλι παρουσιάζει προβλήματα. 
-Μα και στην δουλειά Θεέ μου, δεν πάνε καλά οι πωλήσεις, στείλε μου πελάτες. 
-Και μια και τα κουβεντιάζουμε, το παιδί, εάν μπορείς να περάσει στις εξετάσεις. 

Μάζεψε ο Θεός, τα αιτήματα και έφυγε λυπημένος. Σε κανένα αίτημα δεν υπήρχε το όνομα και πρόσωπο του Υιού Του.
Τον Χριστό κανείς δεν το ζήτησε. Κανείς δεν κατάλαβε ότι όταν έχουμε Εκείνον όλα τα άλλα έρχονται μόνα τους. 
Είναι όπως όταν τα έχεις βρει μέσα σου και όλος ο κόσμος φαίνεται όμορφος.

π.Λίβυος


6 σχόλια:

Θερμή παράκληση τα σχόλια να γίνονται με ελληνικούς χαρακτήρες:)