Τελευταία Νέα

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Έχε Πίστη...


7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ταξιδευτή,να είσαι καλά!
      Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Ο Θεος παντα ξερει τι κανει...
    Καλη μας εβδομαδα κοριτσακι μου γλυκο.
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαράκι μου...όσο κι αν μας είναι δύσκολο κάποιες φορές να το κατανοήσουμε...Εκείνος ξέρει..!
      Φιλιά κορίτσι μου:)

      Διαγραφή
  3. Υπομονή λοιπόν....το κλειδί του Παραδείσου!
    Καλό σου βράδυ Άμυ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ωραιοζήλη μου!Υπομονή και έχει ο καλός Θεός!
      Καλό ξημέρωμα:)

      Διαγραφή
    2. Κι εμείς σαν παιδιά Του, όπως μου έλεγε χαρακτηριστικά μια φίλη!

      Διαγραφή

Θερμή παράκληση τα σχόλια να γίνονται με ελληνικούς χαρακτήρες:)