Τελευταία Νέα

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Για σένα που αναζητάς το δρόμο της αγάπης

Το αληθινό στη ζωή μας δεν είναι ότι βλέπουμε αλλά ότι βρίσκεται μέσα στην ψυχή μας.
Η αλήθεια της αγάπης δεν κυβερνάται από το νου της λογικής αλλά από την καρδιά του συναισθήματος.
Αναζήτησε την αγάπη μέσα από την καρδιά του άλλου.

Γίνε ρυάκι για τον διψασμένο.
Γίνε δενδράκι για τον φτωχό.

Γίνε πέτρα για τον ασθενή.
Γίνε όλο ζωή για τον πονεμένο.

Το θαυμαστό στη ζωή μας δεν είναι αυτό που βλέπουμε αλλά εκείνο που νιώθουμε με την καρδιά μας.
Διδάξου από τη ζωή την πουλιών την χαρά της καρδιάς σου και τη καθαρότητα της ψυχής σου.

Ακολούθησε με στο δρόμο της σιωπής μου που οδηγεί στο κόσμο των αγίων.
Η ομορφιά της ζωής σου να είναι η ταπείνωση της ψυχής σου.

Η χαρά της ψυχής σου να είναι η αγάπη του Θεού.
Γίνε αγάπη για τους άλλους για να νικήσεις κάθε πάθος της ψυχής σου.

Γίνε αετός του πνεύματος!
Γίνε μια προσευχή για το Θεό.

Γίνε αγάπη για όλους.
Γίνε ότι ποθεί η ψυχή σου, αρκεί να ζεις με το Θεό και για το Θεό.

Πηγή : http://bemary.com/

6 σχόλια:

  1. Θα συμφωνήσω με τη Μαρία...Υπέροχο!!
    Η αγάπη είναι η μεγαλύτερη μαθητεία της ζωής μας μάλλον...!!
    Καλή σου μέρα Άμυ μου!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Σόφη μου!Η Αγάπη τα πάντα όλα!
      Καλό υπόλοιπο στη μέρα σου:)

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα λόγια γεμάτα έμπνευση!!!!!!!!!!!!!
    Καλή σου μέρα Άμυ μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ωραιοζήλη μου,και καλή συνέχεια στη μέρα σου εύχομαι:)

      Διαγραφή

Θερμή παράκληση τα σχόλια να γίνονται με ελληνικούς χαρακτήρες:)